Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem "Návrh reklamních strategie v pohostinství – komparativní studie pro ČR a Irsko" řeší strategické postupy v rozdílných zemích a dále je aplikuje. Cílem bylo zhodnotit, jestli je možné aplikovat stejné reklamní postupy jako v Irsku v tuzemsku. Vyhodnocení probíhalo na základě polostrukturovaného rozhovoru s obyvatelem Irska pracujícího v pohostinství a dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v České republice. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky inspirovány Irskem, které jsou možné aplikovat v ČR.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kolajová, Kamila
Kolajová, K., Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné pracovní kroky, které povedou k rozvoji minipivovaru Syrovar a díky tomu zlepší své postavení na trhu v pivovarnickém odvětví. Návrhy vyhází se SWOT analýzy. K identifikaci vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterova analýza pěti sil. Vnitřní prostředí je popsáno pomocí faktorů technického rozvoje, marketingových a distribučních faktorů, výrobních faktorů, pracovních zdrojů a finanční analýzy.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Mrázková, Miroslava
Mrázková, M., Návrh vhodných doporučení na zvýšení konkurenceschopnosti pod-niku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů, které souvisí se strategií podniku. Následuje identifikace faktorů, které ovlivňují mlékárenský podnik pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy vnitřních firemních faktorů, shrnutých do SWOT analýzy. Zjištěné faktory jsou využity pro formulaci doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem "Návrh reklamních strategie v pohostinství – komparativní studie pro ČR a Irsko" řeší strategické postupy v rozdílných zemích a dále je aplikuje. Cílem bylo zhodnotit, jestli je možné aplikovat stejné reklamní postupy jako v Irsku v tuzemsku. Vyhodnocení probíhalo na základě polostrukturovaného rozhovoru s obyvatelem Irska pracujícího v pohostinství a dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v České republice. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky inspirovány Irskem, které jsou možné aplikovat v ČR.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.